zondag 31 augustus 2014

Het 'gewone' leven...




gaat zo zoetjesaan ook hier weer beginnen. 


 Morgen worden de eerste bezoekjes aan school weer gebracht 
en zal ik weer zéér moeten wennen aan het genadeloze getril van mijn mobiel.

Dat is namelijk mijn wekker, alleen trillen..dat kan ik namelijk nog net verdragen ;)


We hadden een heerlijke zonnige zomer. 
Zowel in het Franse land als in de Haagse regio.


 Dáár hadden we wel zo nu en dan aardig wat regen te verstouwen 
met als gevolg dat we een forse lekkage in huis hadden. 
Er wordt hard aan gewerkt en we hopen dat deze week 
alles echt weer waterproof is hier in huis. 


Alhoewel een beetje regelmaat...structuur in de dag wel weer fijn is
 zal ik de zomerse vrijheid wel gaan missen.


Ohhh...wat hebben wij geboft met het schouwspel van prachtige wolkenpartijen



en wind, heel veel wind...

 
  
 en dat gaf ons heerlijke middagen vliegerplezier!
 
  

Gelukkig gaat dat nog wel even door want
hier aan de kust waait het bijna altijd.


Dág dág...heerlijke lange vakantie...

tijd voor zomers nagenieten!

7 opmerkingen:

  1. Mooi dat je er zo tegenaan kijkt ondanks de nogal herfstachtige augustusmaand. Geniet van de mooie nazomer die we gaan krijgen...
    Warme groet,
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ook hier starten vandaag de scholen weer alles in het normale ritme.
    mooie foto's Petra !!! wolken blijft ook toch iets heel bijzonders fijne dag !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's . Mooie wolkenpartijen :-) word er blij van. Ook van de beelden van het strand. Heb zelf jaren aan de kust gewoond en woon nu in het Brabantse land en mis de zee en het uitwaaien langs het strand enorm. Fijn dat ik zo even mag meegenieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Poeske kijkt een beetje triest dat haar vakantie ook weer voorbij is :-)
    Heerlijk als je in de vakantie niets moet en lekker je dagen zelf in kan delen.
    Gelukkig ben ik met pensioen en geldt dat voor iedere dag, hoewel... ook dan zijn er plichten.
    Het voordeel van al die buien is dat er mooie wolken zijn, maar ik ben blij dat er na al die regen nu een paar dagen zon komen.
    Genieten dus maar! Hoop dat jij daar ook tijd voor hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Petra,
    Ja het gewone leven gaat weer verder, met daarbij de routines en structuren waar ik zo wel bij vaar...
    Nu heb ik geen kinderen meer thuis, dus niets met schooltijden te maken, maar toch lijkt het hier ook anders als de rest van het land vakantie heeft...
    Je hebt heel mooie foto's gemaakt van de wolken, maar mijn favo foto is die van je man die aan het vliegeren is... super plaatje...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met een mooie nazomer is het ook nog best te doen en dan is er al zo weer een herfstvakantie, de tijd vlieg(ert) om. Prachtige wolkenluchten hebben we de laatste weken gezien, met soms wel erg veel regen. Hopelijk zit je snel weer droog. Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige foto,s jaa erg jammer he dat de zomer achter ons ligt,maar ritme is ook wel weer fijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!